poniedziałek, 12 marca 2018

Zimowy wypad - odsłona IV





Wybudowałam dom !
Ponad miesiąc mi to zajęło.
Ostatnio gdy pokazywałam Wam mój kawałek ziemi,
wyglądał on ot tak:


Utwardziłam nawierzchnie i poprowadziłam drogę.
Jakoś trzeba przecież dostać się na ten mój plac budowy;) 


Od razu postawiłam też skrzynkę na listy.
Ujrzą ją tylko obserwatorzy z sokolim wzrokiem
i oczywiście pan listonosz,
by bez problemu rachunki za materiały budowlane dostarczyć;)
Budowe domu zaczęłam od tarasu.
Potem poszło już gładko...


Postawiłam piętro i dalszą część domostwa.
Lekki mrozik trzyma, więc nie zapominając o ogrzaniu mojej chaty,
wybudowałam kamienny kominek... za choinką widać od niego komin.
Śnieżek właśnie delikatnie poprószył i przykrył pięknie mój dach.
Teraz tak patrzę przez okno, że pogoda zaczyna się zmieniać.
Mróz zelżał, wyszło słoneczko.....chyba posadzę las za domem;)



Pozdrawiam!


41 komentarzy:

  1. Już blisko końca :) Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie piękny obrazek. Już blisko finał 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę...ale rzeczywiście już blisko finał;)

      Usuń
  3. Pięknie przybywa haftu u Ciebie! Już niedługo i będziesz cieszyć się efektem końcowym:)
    Podoba mi się też historyjka budowania otoczenia na hafcie - fajnie się to czyta ;-)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja tym żyje,takie chwilowe oderwanie od rzeczywistosci,relaks na budowie;) Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Pięknie się rozrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wieści z budowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu śnieg zaczął prószyć,ale jest słonecznie i przyjemnie;)

      Usuń
  6. No to jak na nasze warunki, to całkiem szybko ten dom postawiłaś... mam nadzieje, że masz zezwolenie i nie będzie trzeba burzyć:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że mam zezwolenie. Mój kawałek ziemi moja bajka;)Teraz zalesiam..zawsze chciałam mieszkać blisko lasu:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. pokaźnych rozmiarów domek udało Ci się postawić :-) pięknie przybywa haftu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie to wygląda. Będzie piękny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W listopadzie będzie zrobił moją ścianę :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nad ostatecznym wystrojem będę pracować na samym końcu;)

      Usuń
  10. Buduj ten las, bo zaraz za oknem się zazieleni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój las za domem wiecznie zielony będzie. Iglaki wsadzam;)

      Usuń
  11. Ależ Ci sprawnie idzie ta budowa. Nie dość, że mistrzem budowlanym jesteś to jeszcze architektem krajobrazu - bardzo modna profesja w dzisiejszych czasach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Muszę pomyśleć czy może nie zmienić zawodu ;)

      Usuń
  12. śliczny zimowy krajobraz się wyłania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że już niedługo jakiś zimowy wypad po okolicy sobie zrobię;)

      Usuń
  13. Urocza sceneria :) Domek, jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieźle, prace budowlane mimo śniegu i mrozu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję że już niedługo będzie zmiana pogody.Śnieg przestaje sypać i słońce nieśmiało pokazuje się na niebie :)

      Usuń
  15. Pięknie! Teraz to już tylko wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak;) Jeszcze tylko troche prac ogrodowych i zajmę się wykańczaniem domku.

      Usuń
  16. Pięknie opowiadasz o tym przepięknym hafcie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. coraz bliżej konca ;) pięknie wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim domku to mogłabym zamieszkać, jest cudny:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Dobrze że zawsze można sobie wyszyć, swój wymarzony domek w pięknej okolicy;)

      Usuń