czwartek, 1 marca 2018

Witaj Wiosno - Tajemniczy Sal






Miesiąc temu trafiłam na wpis Zimnej
z ofertą wyhaftowania wraz z nią ,
tajemniczego haftu na przywitanie wiosny.
Trochę już znając gust autorki bloga "Kolorowe Fantazje" 
zapisałam się do wspólnego wyszywania obrazka.
Po tygodniu oczekiwania, w wyniku losowania,
zostałam jedną ze szczęściar wyborowego towarzystwa.
Nieznany wzór będę haftować razem z 
CarpediemHanulkiem, Ulą K i Magdus 208.

Zobaczymy, jak będzie szło mi wyszywanie obrazka fragment po fragmencie. 
Najbardziej jednak mnie ciekawi, cóż to będzie za obrazek? ;)
Niteczki przygotowane - 29 kolorków muliny DMC.
Materiał wybrałam choć...
zazwyczaj obrazki haftuję wiedząc od razu gdzie docelowo będą wisieć...
tutaj to dopiero mam zagadkę.
Postawiłam na Aidę 18ct kolor perłowy...by kolorki pięknie odbijały.
Zobaczymy w maju czy to był dobry wybór.



Jedyne czego jestem pewna to to, że będzie kolorowo
i mam nadzieje, że z nutką fantazji :)
 Pozdrawiam!
Poplątana

17 komentarzy:

  1. Bardzo tajemniczo zabrzmiało - będę zaglądać i śledzić postępy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądząc po kolorach, to będzie się działo.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. o intrygujecie dziewczyny... :) Perłowy? A czym się on rożni od białego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perłowy jest tylko trochę jak brudny biały,bardziej wpada w szary. Fajnie łapie kolorki którymi akurat się wyszywa więc myślę że będzie dobrym tłem:)

      Usuń
  4. Zapowiada się bardzo kolorowy obrazek. Czekam na pierwszą odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no intrygująco na Waszych blogach brzmi zapowiedź tego salu - już nie moge się doczekać Waszych zjawek :)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki piękne, więc warto zaglądać :). Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no przeciez znasz mnie :D u mnie zawsze musi byc kolorowo i z fantazja :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. już jestem ciekawa co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący pomysł. Jestem bardzo ciekawa efektu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na przywitanie wiosny musi być coś kolorowego. Wszak wiosna wybucha kolorami! Będę zaglądać z ciekawością :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na pierwsza odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie śledzić postępy na kilku blogach jednocześnie. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń